Kaikkea sitä kuuleekin

 Joulua kohden edennyt päivä kerrallaan sairaslomalla mm. ulkoiltua tullut enemmän vain sekä töitä tutkaillut Kuntarekryltä. Jostain työhakujen perusteella on tullut tietoa etten jälleen kerran ollut se "valitsema" henkilö ja jostain odottelen edelleenkin tänäkin päivänä vastausta.

Alun perin sairaslomaa olisi 31.1.2022 asti. Mutta työterveydellä käydessä 17.12.2021 saman tien kirjoitettiin lisää 6kk sairaslomaa perustellen mm. minulle tulisi kerrallaan taas ylikuormitusta ja joutuisin taas vanhaan menetelmälle tekemään muitten töitä ja uupumukset ja muut tulisi takaisin. Lisäksi esimies on poistunut vaihtaakseen muualle toiselle organisaatiolle töihin.

Esimies soitteli joulukuun puolessa välissä minulle n. puolentoista tunnin pituisen puhelun ja oli hyvin pahoillaan kuinka minä olen tällaiseen tilanteisiin joutunut, kärsinyt niin taloudellisesti kun fyysisesti/mielialan mukaisesti tilanteitten seurauksena kun jouduin 8/2020 alkaen osa-aikaisena työntekijäksi ja ennen sitä tyhjien lupauksien kera vuosittain, yms. Sitten esimies mainitsi, että minun ei tarvitsisi enään kuulemma olla osa-aikaisena vaan kauan odotettu kokopäiväinen vakituiseksi sekä palkka olisi erilainen mutta saa nähdä! En usko henkilökohtaisesti ennen kun saan "mustaa valkoisella" paperit asian tiimoilta. Muutenkin viimeiset vuodet olleet yhtä helvettiä ja vastoinkäymisiä. Esimies jaksoi kehua kovasti siitä, että kuinka olen jaksanut käydä sähköisen arkistonkoulutuksen vaikka ollut sairaslomalla.

Pyysin välittää terveiseni hänen esimiehelleen mm. tammikuun loppupuolelle annan aikaa ottaa minuu  yhteyttä pyytäen allekirjoittamaan päivitetyn työsopimuksen sekä paperit noutaa jos todellisuudessa näin on mitä lupaavat. Sen jälkeen lopetan työhakemisen muualta kun saan lupaavat todistukset. Tällä hetkellä on ristiriitaiset tuntemukset sairasloman lisäämisestä, varsinkin jos lupaavat asiat menee todeksi.